Troublefree

SMART STONE 5

Alle modules van SMART STONE 4 +

image/svg+xml

Abonnement

Indien uw bedrijf naast de eenmalige verkopen ook (onderhouds)contracten verkoopt, kunt u deze abonnementen invoeren in uw Smart Stone-administratie. U kunt per abonnement bepalen wat de contract- en betalingsperiode is. Hierna zal Smart Stone de abonnementsfacturen met één druk op de knop aanmaken. Abonnementen kunnen ook onderdeel zijn van een verkooporder; dan zal Smart Stone het abonnement automatisch aanmaken wanneer de order wordt gefactureerd. De abonnementenfunctionaliteit kan worden gebruikt in combinatie met de incassofunctionaliteit. Zo kunt u uw abonnementsfacturen gemakkelijk incasseren bij uw klanten.

image/svg+xml

Klaarzetten

Middels de klaarzetfunctie kunt u opvragen welke orders klaargezet kunnen worden. Door het gebruik van een tablet kunt u de artikelen voor uw klanten vanaf de heftruck verzamelen en klaarzetten of leveren.

image/svg+xml

Digitale ondertekening

Deze functie zorgt ervoor dat uw klanten de documenten in Smart Stone digitaal kunnen ondertekenen. Waar u vroeger de afleverbon, orderbevestiging of offerte afdrukte, kan uw klant nu het document op een tablet nalezen en voorzien van een digitale handtekening. Na het zetten van deze handtekening wordt het document digitaal opgeslagen en kan het desgewenst worden afgedrukt. Op deze manier kunt u papierloos werken en heeft u alsnog een handtekening van uw klant.

image/svg+xml

Uitgebreide prijsstaffels

De functionaliteit voor uitgebreide prijsafspraken in Smart Stone biedt u de mogelijkheid om staffelcodes toe te passen. Hiermee kunt u per artikel een korting instellen op basis van het ingevoerde aantal en de relatie(groep). Bovendien is het mogelijk om dit op basis van de leveringswijze te combineren met een variabele transporttoeslag. Hierdoor kunt u uw transportkosten verwerken in de artikelprijs.

image/svg+xml

EDI (Electronic Data Interchange)

Met EDI-berichten kunt u uw klanten en leveranciers digitale berichten sturen, waaronder facturen en pakbonnen. Leveranciers kunt u vanuit Smart Stone een inkooporder sturen zodat zij deze geautomatiseerd kunnen verwerken. EDI-berichten zijn in diverse branches de norm voor het bestellen en leveren van artikelen.

image/svg+xml

Orderafspraken

Middels de orderafspraken-functionaliteit kunt u vanuit een Smart Stone-order afspraken aanmaken. Deze afspraken kunnen worden overgezet naar uw Exchange-agenda, zodat u zowel op uw telefoon, tablet als computer dezelfde afspraken heeft staan. U kunt meerdere agenda’s bijhouden. Zo kunt u een planning bijhouden voor uw installatie- en onderhoudsmedewerkers.

image/svg+xml

Werkorders

Werkorders zijn gericht op een apparaat of artikelen en worden gebruikt voor het uitvoeren van onderhoud of reparaties. U kunt gegevens opslaan over de gebruikte materialen, de activiteiten en de te repareren apparaten. Vervolgens kunt u de arbeid en artikelen eenvoudig factureren naar uw klant.

Alle modules van SMART STONE

Smart Stone

Heeft u vragen?