SMART STONE 4

Alle modules van SMART STONE 3 +
Voorraad
Wanneer uw voorraad is ingevoerd in Smart Stone kunt u direct gebruik maken van extra informatie en inzicht in uw assortiment. De voorraadpositie wordt altijd live getoond in het artikelbeheer, offertes en orders en is te ontsluiten via de webshop-API. Wanneer u een verkooporder aanmaakt, wordt het verkochte artikel direct gereserveerd van de voorraad.
Urenregistratie
Middels de module ‘urenregistratie’ in Smart Stone kunnen uw medewerkers de gewerkte uren eenvoudig registreren. De gewerkte uren worden op basis van activiteit en/of project bijgehouden. Hierdoor heeft u de mogelijkheid om gewerkte uren in rekening te brengen bij uw klant en inzicht te krijgen in de productiviteit van uw medewerkers. Gewerkte uren kunnen goedgekeurd worden. Op basis hiervan kunt u uw salaris- en verlofadministratie gemakkelijk op orde houden.
SAUS assortiment
Met SAUS, de Smart Stone Artikel Update Service, heeft u de mogelijkheid uw assortiment van diverse fabrikanten en leveranciers eenvoudig up-to-date te houden. Met de SAUS assortiment functionaliteit bent ú de leverancier en kunt u uw assortiment eenvoudig delen met uw klanten die ook gebruikmaken van Smart Stone of Smart Garden.
Magazijnen
Wanneer uw voorraad op meerdere fysieke locaties of terreinen is ondergebracht, kunt u in Smart Stone meerdere magazijnen aanmaken. De magazijnen bieden inzicht in de locatie waar uw spullen zijn opgeslagen. Bovendien wordt u door het magazijntransportadvies op de hoogte gebracht wanneer er voorraad verplaatst moet worden om de hoeveelheden boven het minimum te houden of een bestelling te kunnen leveren.
Betalingskorting
Met de betalingskorting van Smart Stone kunt u uw klanten motiveren snel te betalen. U kunt bijvoorbeeld 2% korting geven aan uw zakelijke afnemers die binnen 7 dagen betalen. Op deze manier heeft u uw betaling snel binnen, hoeft u uw klanten minder te herinneren aan het betalen van facturen en blijft uw liquiditeit op peil.
Meerdere artikelgroepen
Door uw assortiment in Smart Stone in te delen in meerdere artikelgroepen, kunt u ervoor zorgen dat uw assortiment eenvoudiger te vinden is voor uw klanten. De extra artikelgroepen worden bijvoorbeeld gebruikt in de webshop-API, zodat bepaalde artikelen op meerdere plaatsen getoond worden.
Meerdere prijskolommen
In Smart Stone kunt u per artikel meerdere prijzen instellen. Zo kunt u bijvoorbeeld een consumentenprijs en een hoveniersprijs hanteren. Eventueel zijn deze prijskolommen ook te combineren met normale prijsafspraken.
Batch herinneren
Debiteuren kunt u eenvoudig herinneren aan hun openstaande facturen middels de herinneringenfunctionaliteit. Hierin krijgt u een overzicht van de openstaande posten en heeft u de mogelijkheid alle klanten in één keer een herinnering te sturen.
.Point of Sale
De Point of Sale-module van Smart Stone biedt u een volledige kassaomgeving. Middels een touchscreenvriendelijke interface kunt u eenvoudig producten scannen en afrekenen. Ook het opzoeken van een artikel of het maken van een reguliere order behoort tot de mogelijkheden. De kassatellingen zorgen ervoor dat u de controle houdt over uw contante geldstroom. Uiteraard is het mogelijk om gebruik te maken van een kassabonprinter, barcodescanner of klantdisplay.
Leveringsdatum per regel
Door uw orderregels in Smart Stone van een leveringsdatum te voorzien, kunt u meerdere leveringen in één order combineren. Op deze manier houdt u overzicht over het complete project en kunt u gefaseerd uitleveren. De functie voor groepslevering helpt u hier nog meer bij.
Bijlagen bij orders en offertes
Met bijlagen zoals foto’s, tekeningen, overeenkomsten of aanwijzingen zorgt u ervoor dat alle gegevens bij elkaar komen. Documenten kunt u middels drag-and-drop toevoegen en eenvoudig meesturen wanneer u een klant een offerte of orderbevestiging stuurt.